چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا با بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا با بیماری مزمن کلیه

بیماری مزمن کلیه به بیماری مزمن کلیه اشاره دارد. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا، بسیاری از درد و رنج در زندگی آنها وجود دارد. آنها باید پیدا کردن یک درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا با بیماری مزمن کلیه.

بیماری مزمن کلیه به عنوان یک نتیجه از کلیه آسیب دیده است که توسط امور کمی مخرب کمی برای سال های بسیاری زخمی ناشی می شود. کلیه ارگان اصلی برای فیلتر کردن خون است. هنگامی که در حدود نیمی از کلیه می تواند دیگر هیچ کار نمی کند، چیزهای مضر خواهد شد در بدن، که در آن کراتینین بالا می رود باقی مانده است. بنابراین، سطح کراتینین بالا بدان معناست که کلیه به شدت آسیب دیده است. از این رو، بسیاری از بیماری های مانند فشار خون بالا، پروتئین در ادرار، تورم و غیره ظاهر خواهد شد را مختل زندگی عادی بیماران. بنابراین، بیمار می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا به یک زندگی بهتر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy طب چینی موثر است، که می تواند به بیماران CKD با سطح کراتینین بالا با بازگرداندن عملکرد کلیه درمان است. چه نوع از گیاهان را می توان به درمان بیمار با توجه به وضعیت بیمار بیمار استفاده می شود. علاوه بر این، پودر آسیاب شده از گیاهان خواهد شد را به دو کیف های پزشکی که در منطقه Shenshu بیماران قرار داده انباشته شده است. علاوه بر این، مواد فعال از کیف های پزشکی خواهد شد را به بدن از طریق پوست تحت فشار قرار دادند، و اثر عملکرد کلیه با گشاد رگ های خونی، تقویت توانایی کلیه خود درمان و تسهیل گردش خون. سطح کراتینین بالا باز می شود به عنوان چیزهایی نامطلوب هستند تا با کلیه خوبی کار تمیز.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد چگونگی کاهش سطح کراتینین بالا برای بیماران CKD، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: